Livet På Stornäset

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Sandra Holmlund - 1 januari 2010 13:15

Hade en jättetrevlig kväll med gott sällskap av Nettan Stefan o Emma. Hann inte med o ta några bilder då småtjejerna hade finkläder på sig... men bjuder på dom bilder jag hann ta :-D


  

Den fina blomman vi fick!

 

  

Emma o Molly tog ett kvällsdopp!

 

  

Emma möblerade om o Molly var trött ;-)

 

  

Mys i soffan då det var dags för Molly att sova. Därimot Emma var jätteduktig o kämpade på flera timmar till, trots att vi erbjöd henne en sovstund i våran säng :-P Men det var roligare att busa med katten Bob...

 

    

BUS!

 

Vi vuxna spelade lite Wii resort. Nettan hade nybörjartur o gjorde ca 100 "strikar" på bowlingen. Men bådskytte var nog inte hennes starka sida :-P Grabbarna tog en match i pingis...

  

Pingis...

 

  

Besvikelse? :-P

 

  

Koncetration.



GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!! KRAM FRÅN OSS PÅ STORNÄSET 132

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards