Livet På Stornäset

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Sandra Holmlund - 20 januari 2010 20:08

... ja det är ju vad man kan kalla Mollys humör nuförtiden. Idag tokgrät hon då jag lämnade henne på dagis... men det gick ju över lika snabbt som jag åkt, men det känns ändå i mammahjärtat :-( Hon har ju iofs inte varit pigg på 2 månader o sen så har det varit mycket ledigt från dagis.


Jag tror att hon har insett det här med lämning på dagis, för hon är extra mammig också. Kan få panik bara man säger hejdå. Hoppas det går över snart.


Penicillinkuren har ännu inte gett nå resultat, men vi får väl se nästa vecka. Igår kväll var hon vaken mellan 22-23... tokhostade, tokgrät o var JÄTTEarg. När hon väl lugnat ner sig så blev hon busig. Tänkte att hon skulle få sova mellan oss, men det var ju roligare att gosa med Bob (som låg i fotänden). Jag sa åt henne o lägga sig o sova, så kröp hon upp o la sig på kudden i 3 sekunder innan hon ropade PA PA, lägg dig sa Robban. Då la hon sig igen o sa mmmm, men satt upp igen några sekunder senare. Insåg då att det var meningslöst så jag la ner henne i hennes säng istället. Gick hur bra som helst. Hon fick sova till 7.30, sen fick jag väcka henne så hon skulle hinna äta frukost innan dagis.


Imorgon är jag ledig. Skönt! Mys med Molly heeela dan :-D


Vill passa på o säga GRATTIS MIO på din dag. Hela 4 år. Tänk vad tiden går fort!

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards