Livet På Stornäset

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Sandra Holmlund - 3 januari 2010 12:36

 

I fredags gick jag o R på bio. Så länge sedan sist. Vi passade på att se New moon innan den slutade att gå på bio.  Älskade första filmen, så det var ju ett måste att se den andra. Tyckte även att denna var bra. Har länge funderat på att läsa böckerna, men jag vet att jag då kommer bli besviken på filmerna (böckerna brukar alltid vara bättre). Så nu får man längta några månader till 3e filmen   


Av Sandra Holmlund - 3 januari 2010 12:26

Det har varit sååå skönt att vara ledig i 4 dagar. Synd bara att dagarna går så snabbt. Imorgon är det dags för mig o Robban o börja jobba igen o för Molly att gå på dagis... Hoppas att det kommer gå bra. Det är ju 3 veckor sedan hon var där sist.


Idag var det ju äntligen behagligare temperatur ute. Vi gick ut en sväng efter frukost. Nu sussar Molly, så jag ska passa på att ta en dusch. Ska hälsa på en kompis till Robban o hans familj. Skönt att komma hemifrån lite.


Igår fick Molly för sig att hon skulle ha en plastbunke på huvudet då vi satt o såg på tv. Konstigt med tanke på att hon HATAR att ha saker på huvudet. Men då var det skoj... tydligen!

   

Sötfia!



Jag hoppas att detta år blir superbra. Mitt o Robbans nyårslöfte är att dra ner på go´saker. Har blivit alldeles för mycket sånt på sista tiden. Snart fyller jag år... hade helt glömt bort det, innan mamma undrade vad jag ville ha. Det är ju ganska konstigt hur det fungerar. När man var liten så längtades man ju flera veckor innan o nu får man typ påminna sig själv om att fixa fikabröd, haha! 


Nä nu ska jag hoppa i duschen, ha en bra dag allihopa!

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards