Livet På Stornäset

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Sandra Holmlund - 25 januari 2010 09:13

...man föddes! 3 år närmare 30    Ska ha en mysig födelsedag med Molly... i hopp om att hon ska må bra (vi också för den delen).


Av Sandra Holmlund - 25 januari 2010 09:03

Magsjukan har anlänt till vår dörr   


Hann inte mer än kliva ur bilen igår efter babysimmet så kräktes Molly (tur att hon inte gjorde det i bilen). Sen var hon som vanligt igen så vi testade att ge henne välling, sen la vi henne för natten. Men efter ett tag gallskrek hon. All välling hade kommit upp. Stackars liten! Ner i badet, nya sängkläder, flyttade in hennes säng i vårat sovrum, sen sov hon heela natten, till kl 08 då Bob väckte oss.


Magsjuka? Vet ej, men antar det. Ingen diarré heller, så jag vet inte riktigt vad det är hon fått. Vi blir hemma idag iaf så hon får kurera sig. Hoppas jag o Robban slipper bli sjuk. Men än så länge känner jag inte av något.


Började morgonen med 1½ dl välling (ville ju inte ge henne för mycket ifall att det skulle komma upp igen), en timme senare hade hon fortfarande inte kräkts. Så nu sitter hon o mumsar yoghurt o macka.


Tydligen var det en till på Mollys dagis som sjukanmält sig idag pga magsjuka. Min första tanke: Det var säkert hon som sa att hennes storasyster hade magsjuka (skrev om det i tidigare inlägg). Smitthärd! Haha!

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards