Livet På Stornäset

Alla inlägg den 13 december 2008

Av Sandra Holmlund - 13 december 2008 22:17

Idag har vi varit hos Jessica o Jimmy på lite fika. Gott! Efter det åkte vi till Robbans mamma. Där fick vi älgstek med potatisklyftor. Mums! Molly var grinig, hon hade bara sovit 45 minuter på hela dan + lite i bilen. Hon fick ligga nakenfis medan vi åt, sen somnade hon i farmors säng :-) Tyvärr fick vi lov o väcka henne efter en timme då vi skulle hem. Väl hemma fick hon bada o sen lite käk. Bökade på lite, men somnade 21.30


Jag är dötrött... ska väl sussa vi med :-) God natt!

Av Sandra Holmlund - 13 december 2008 10:57

Vad fint det är ute idag, alldeles vitt på både mark o träd :-) Men kallt -8, brrr! Funderar på att kika efter en varm jacka idag. Får se hur det blir. Vi ska iaf åka till Robbans mamma i eftermiddag o käka middag. Skönt att slippa laga mat själv. Har varit så trött i 2 dagar.


Det var en trevlig kväll hos Nettan o Stefan. Molly fick träffa Emma en snabbis när vi kom dit, tyckte att det var skojjigt, skrattade när hon tittade på henne. Men sen sov dom vartannat :-) 

Som väntat så vann ju Kevin :-) Helt rätt! Vi åkte hem kl 22.00 Molly somnade en sväng i bilen, men vaknade när vi kom hem. Hon fick mat men ville inte sova, låg bara o surrade. Strax före 23.00 somnade hon i vaggan. 23.45 gick vi o la oss. Jag hade hoppats på att Molly skulle sova iaf till kl 06, men icke. Hon åt både kl 04.30 o 07.30 Vi klev upp runt 10.00


Nä nu ska jag ta o göra i ordning mig. 

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards