Livet På Stornäset

Alla inlägg den 3 december 2008

Av Sandra Holmlund - 3 december 2008 16:31

Vilket tråkigt väder det har varit idag. Har inte ens gått ut på någon promenad idag som jag sa att jag skulle. Stina o Martin kom o hälsade på några timmar. Hon hade även med sin lilla vovve Bea :-) Som helst ville jucka på allt, haha! Bea tyckte även att Molly hade smutsiga öron, slickade henne i båda två :-) Molly brydde sig inte, tittade mest undrande på vad det kunde vara för en konstig sak som sprang omkring.


Snart kommer Madde. Robban har åkt iväg med Tomas, dom skulle kolla in Tomas bil...

Av Sandra Holmlund - 3 december 2008 11:17

Attans vad det snöade igår kväll. Men det verkar ju inte få stanna kvar, plusgrader idag. Men det är rätt bra så kanske vi slipper skotta ur grunden. Är för trött för att skriva något idag. Kan iaf berätta att Molly har varit grinig i natt, magen IGEN! Men det bli nog bra snart *hoppas* Hon är så himla glad o snäll på dagarna, det är ju tur iaf :-) Hon ligger just nu o sover i våran säng (som vanligt). Hon sover jättebra där på dagarna. Ska försöka kamma mig o sånt nu.. så blir det kanske en liten prommis när Molly vaknat.

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards