Livet På Stornäset

Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Sandra Holmlund - 23 mars 2009 08:39

Jaha... då ska det snöa igen... suck!! Varför kan det inte bli 10 +grader o sol. Bort bort bort med all snö. Blev inte alls nå sugen o vara ute idag. Trött är jag också... Molly kände för att kliva upp 06.30 idag. Upp o busa, sen somnade hon kl 08 igen :-P Nä nu ska jag vila lite...

Av Sandra Holmlund - 23 mars 2009 08:32

- Hej alla vänner! Igår var jag o simmade i ett stort stort badkar... eller bassäng som mamma sa att det heter :-D Det var jättekul! Jag flaxade med armar o ben innan jag ens hann komma ner i vattnet. Moster, gudfar o kusin Elvis var också där + en massa andra bebisar med sina föräldrar. Mamma o pappa fick hålla mig i olika lägen, på mage, rygg, karusellen. Emellanåt sjöng vi lite också. Jag längtar redan till nästa gång. Efter badet så duschade vi o sen fick jag gröt innan vi satt oss i bilen. Jag somnade på en gång, jobbigt o bada! Jag sov från kl 19-06.30 så då förstår ni mina vänner vad trött man blir av att bada :-D //Molly

Av Sandra Holmlund - 23 mars 2009 08:13

Äntligen är kaklet på plats. Det fixade hjärtat i fredags. Blev himla bra. Nu ska bara handtagen o knopparna dit, har satt dit några bara för att se hur det blev :-) Sen är det bara att torka ur skåp o lådor så kan man börja fylla med allt skrot man har, haha. Nä då, ska nog rensa bort en hel del, kanske lägga i en o annan ny grej ;-D Även golvet i vinkeln är nästan på plats... det blev slut på papp så det ska R köpa idag o lägga klart, kanske börja i allrummet också :-) Tvättmaskinen måste kopplas in så jag kan göra min favvosyssla... TVÄTTA! Här kommer lite husbilder från helgen. Även en bild på söta Molly som snällt satt o lekte på sin filt :-D

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards