Livet På Stornäset

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Sandra Holmlund - 13 mars 2009 08:58

Igår mötte jag upp mamma o pappa i Birsta. Mamma o jag kikade lite i butiker, medan Molly var med pappa (morfar). Jag köpte en randig tröja med dragkedja, fiiin! Inte ofta man unnar sig själv något. Till Molly köpte jag en fuskpolo på POP. Av mormor o morfar fick Molly en röd jacka med vita prickar (på bilden nedan, men det ska var en huva på åxå). Vi tog en fika på Ikea o sen kikade vi runt lite. Molly fick en stor nyckelpiga av morfar, på undersidan var det en spegel. Men det var själva lapparna (tvättrådet) som var skojjigast att pilla på :-P Tack så mycket för dom fina sakerna (även för tavlan o nallen åxå).


På eftermiddan åkte vi ut till huset. Mamma o pappa kikade runt lite o även jag fick se hallgolvet live för första gången. Fint blev det :-) Bild kommer senare. Vi gick över till syrran m familj. Elvis blev jätteglad när han såg Molly, hon fick världens puss, hihi! Vet inte riktigt om hon uppskattade den lika mycket :-P Vi blev bjuden på middag (kanske för att vi kom dit till kl 16, haha)... TACK!


Robban skulle egentligen foga hallgolvet, men han gör det ikväll istället. Vi passade på att åka in på Elgiganten o köpte oss en Viasatbox. Så efter lite inkopplande så kommer vi inom en snar framtid att kunna se på tv där ute.... WEE!!

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards