Livet På Stornäset

Direktlänk till inlägg 23 mars 2009

Kurs #1 Babysim

Av Sandra Holmlund - 23 mars 2009 08:32

- Hej alla vänner! Igår var jag o simmade i ett stort stort badkar... eller bassäng som mamma sa att det heter :-D Det var jättekul! Jag flaxade med armar o ben innan jag ens hann komma ner i vattnet. Moster, gudfar o kusin Elvis var också där + en massa andra bebisar med sina föräldrar. Mamma o pappa fick hålla mig i olika lägen, på mage, rygg, karusellen. Emellanåt sjöng vi lite också. Jag längtar redan till nästa gång. Efter badet så duschade vi o sen fick jag gröt innan vi satt oss i bilen. Jag somnade på en gång, jobbigt o bada! Jag sov från kl 19-06.30 så då förstår ni mina vänner vad trött man blir av att bada :-D //Molly

 
 
Hugo

Hugo

23 mars 2009 19:03

Åh vad roligt att du också har fått börja simma nu. Visst är det härligt! Bada är det bästa jag vet och speciellt i det där jättestora badkaret ;-)
Jag kan lova att det bara blir roligare och roligare. Idag gjorde jag två stycken dyk under vattnet. Det var väl ingen konst tyckte jag, men mamma och pappa tyckte att jag var jätteduktig :)
Vad tråkigt att vi inte var hemma idag när ni tänkte komma och hälsa på, men mamma ska kolla hur det ser ut nu i veckan, annars får ni gärna komma nästa måndag.
Kram till dig och dina föräldrar
från mig och mina föräldrar :)

http://misan80.blogg.se

 
L8

L8

23 mars 2009 20:11

Ja titta nu har ni oxå börjat på simmet. Visst är det roligt? Tilli gillar det skarpt. Vi går 3:dje kursen nu. Vi dyker, kryper på flytmadrasser, sitthoppar från kanten, mm mm. det är riktigt kul =) Va fint ni får i huset föresten:) måste kännas bra nu när nu snart är färdiga. ha re bäst Sandra =)

http://www.lilll8.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Holmlund - 12 april 2013 12:48

...och Let´s Dance då jag slutat jobbet :) Ser mycket fram emot det, har varit en seg vecka med trötta kvällar.   Ledig helg! Molly ska på baletten igen efter 2 lördagar då det varit stängt. Imorgon kväll ska jag äntligen få dansa lite igen. H...

Av Sandra Holmlund - 12 april 2013 12:24

Stugan är hyrd i Kolmården (3 dagar)... I år blir det semester med goda vänner. Ska bli så roligt! Molly kommer att ha Emma att leka med så slipper hon oss ;)   Molly längtar redan efter alla djuren o ser fram emot att ha en kompis med sig....

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:56

Brukar inte gilla färdiga mixer till gratänger m.m. Men idag testade vi Abbas färdiga Citron- och dillsås för ugnsbakad lax. Saltade o pepprade laxen, annars hällde man bara på såsen. Serverade pressad potatis till. Ett tips för ännu en snabb middag....

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:49

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:44


Naturgodis - mandel med saltlakritsöverdrag o mandel med kanelöverdrag. Mums!   ...

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards