Livet På Stornäset

Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Sandra Holmlund - 9 mars 2009 15:27

...snart har hela denna dan gått... o vad har jag gjort? Hm inte mycket. Plockat lite, tvättat, bäddat rent i sängen. Har även ringt min chef utan svar, hoppas han ringer upp idag, Jag vill jobba i juni, får se vad det blir för schema. Funderar även på att jobba lite i augusti. Vi får se!


Nu har Molly sovit i nästan 2 timmar till... hoppas hon vill sova i natt, haha! Nu ska hon få lite käk, sen ska vi packa ner lite saker o bege oss till Maja...

Av Sandra Holmlund - 9 mars 2009 13:41

Molly är ju rätt glad i maten, men inte idag när det serverades biff stroganoff. Inte så gott enligt Molly iaf :-D Men ändå åt hon hela portionen + efterrätt. Tror att jag måste ta o köpa en haklapp som ser ut som en tröja... Molly gillar att kladda :-)


Nu sover Molly igen. Hon sov från kl 10-12... men blev tydligen trött igen :-) I eftermiddag ska vi hälsa på Maja.

Av Sandra Holmlund - 9 mars 2009 10:57

Idag känner jag att jag helst skulle vilja göra något. Men vet inte vad. Funderade ett tag på om jag skulle åka ut till Birsta o köpa en ny mössa till Molly, men jag vet inte om jag vill ränna där när hon nyss varit sjuk. Kanske ska hämta vagnen jag glömde i huset igår? ÄH! Jag vet inte! Har iaf tråkigt!


Hoppas att bänkskivan till köket kommer nu i veckan så köket kan bli klart någon gång. Så himla snällt av Annica att jag får bo här, men jag känner mig mest i vägen. Kan ju vara kul för henne att få var ifred snart :-P


Ska plocka lite kläder nu, sen ska jag klä på Molly o sen är det snart dags för henne o äta lunch. Hoppas hon äter bättre idag. Hade svårt att äta igår, pga allt slem i halsen. Stackars liten!

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards