Livet På Stornäset

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Sandra Holmlund - 10 mars 2009 14:42

Varför ska det snöa? Så himla less på snö nu... Vill ha vår!!! Men det bara vräker ner :-(


Molly har nyss sovit i 2½ timme. Jag önskar att jag hade lagt mig då åxå, men icke! Jag funderar på att ta ett bad nu, är så frusen. Tänkte att Molly kunde joina mig, min lilla badanka :-)

Av Sandra Holmlund - 10 mars 2009 12:19

Idag lunchade jag o Molly med pappa Robban o gudfar Stefan. Eller lunchade o lunchade... jag hade tänkt att äta men fick så himla ont i magen på vägen dit så jag får äta något nu när jag kommit tillbaka till annica. Molly ligger o bökar på i sängen... trött! Inget gnäll, hon bara gosar in sig i kudden :-) Sötnos!


-Ja Maja, ni får våldgästa oss huur mycket ni vill :-) Så trevligt!


Nu är det snart Våra Bästa År... så jag ska ta o göra mig en macka o kolla in alla intrigerna i Salem :-D

Av Sandra Holmlund - 10 mars 2009 08:17

Igår åkte ju jag o Molly till Maja o hälsade på. Jag blev bjuden på middag, kyckling o ris.... mums! Tack så mycket! Vi surrade på o timmarna gick snabbt som vanligt när man har roligt :-D


Maja o jag har känt varandra sedan vi var 5 år (tror jag det var :-D). Har umgåtts sedan dess. Tyvärr träffas vi inte så ofta nuförtiden, trots att vi bor i samma stad. Men ändå känns det som vanligt när man träffas, det är så skönt! Får väl försöka att träffas lite oftare... eller hur?


Nu ska jag ta o plocka upp en surrglad tjej, äta lite frukost, sen ska hon få gröt. Idag ska mamma o pappa komma ner :-D

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards