Livet På Stornäset

Direktlänk till inlägg 31 mars 2009

Länge sen sist

Av Sandra Holmlund - 31 mars 2009 16:33

Måste ju ta o slänga in ett inlägg.. var ju alldeles för länge sen sist :-P 


Detta har hänt senaste tiden:


-Vi har golv i allrummet (idag lägger R in golv i Mollys rum).

-Molly har fått sin första tand.

-Robban har fyllt 29 år.

-Har träffat Maria & Hugo första gången sen Hugo & Molly föddes. Bra gjort av oss :-P

-Molly har badat för andra gången, gick toppenbra!

-Vi har kopplat in tvn, tjoho! Nä jag kan faktiskt inte leva utan tv... MÅSTE ju bara se Våra bästa år, haha!

-Idag fick jag äntligen träffa lilla Thea, hon var ju såååå söt! Synd bara att R inte var hemma :-(

-Molly har börjat sova på magen. Så söt!

-Molly har sovit hela natten 3 nätter i rad, hoppas det fortsätter så, peppar peppar!! 


Ja det är väl vad som hänt sista tiden! Ska försöka fixa internet snart så jag kan lägga in lite bilder åxå. 


 
 
Maria

Maria

31 mars 2009 17:00

Ja bättre sent än aldrig, eller hur var det?! ;-)
Det var superkul att träffa er igår iaf. Hon är ju helt underbart söt lilla Molly. Barnen var så gulliga igår då de "lekte" med bollen och den gick fram och tillbaka mellan dem.
Hoppas ni har haft en bra dag i solen. Vi har varit på kyrkis och just nu så badar pappa och son :) Själv lagar jag middag...
Kram på er hela familjen!!

http://misan80.blogg.se

 
Liie

Liie

31 mars 2009 23:43

va roligt att ni flyttat in nu du och molly :) vi har börjat köra grejer vi, bara det stora kvar att flytta nu och det allra nödvändigaste som man måste ha där man bor :) hoppas ni har det bra! kram

http://heyli.blogg.se

 
Liie

Liie

5 april 2009 16:00

härligt att de går bra för er med :) här lever vi med kläder i säckar och min stationära dator står i sängen haha så kan de gå om man flyttar in innan inget är klart :p men de funkar!

http://heyli.blogg.se

 
ziri

ziri

5 april 2009 17:38

ÅÅH! Äntligen har jag hittat nån mer än jag som kollar på våra bästa år!! :D I just love it!! :D

http://zems.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Holmlund - 12 april 2013 12:48

...och Let´s Dance då jag slutat jobbet :) Ser mycket fram emot det, har varit en seg vecka med trötta kvällar.   Ledig helg! Molly ska på baletten igen efter 2 lördagar då det varit stängt. Imorgon kväll ska jag äntligen få dansa lite igen. H...

Av Sandra Holmlund - 12 april 2013 12:24

Stugan är hyrd i Kolmården (3 dagar)... I år blir det semester med goda vänner. Ska bli så roligt! Molly kommer att ha Emma att leka med så slipper hon oss ;)   Molly längtar redan efter alla djuren o ser fram emot att ha en kompis med sig....

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:56

Brukar inte gilla färdiga mixer till gratänger m.m. Men idag testade vi Abbas färdiga Citron- och dillsås för ugnsbakad lax. Saltade o pepprade laxen, annars hällde man bara på såsen. Serverade pressad potatis till. Ett tips för ännu en snabb middag....

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:49

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:44


Naturgodis - mandel med saltlakritsöverdrag o mandel med kanelöverdrag. Mums!   ...

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards