Livet På Stornäset

Alla inlägg den 28 september 2009

Av Sandra Holmlund - 28 september 2009 12:36

... så j*vla klart att det ska bli storm o börja regna när jag har varit ute o tvättat bilen. Suck! Ja ja nu har jag fått bort den gamla skiten iaf :-P Nu blir det Ica med lill-gumman.


Vad konstigt... ena sekunden så var det näst intill vindstilla o PANG så blev det storm. Robban har förklarat för mig varför det blåser... det fattas luft någonstans... hmm... varför kan man något så onödigt? Vet iofs inte om det är sant, men det har han hört iaf :-D

Av Sandra Holmlund - 28 september 2009 10:34

  


Var sånt härligt väder imorse så jag kunde inte motstå en promenad med Molly. Vi gick skogsvägen som syrran visade mig förra veckan. Men jag måste ju erkänna att jag är lite skraj när jag går där... känns som om det helt plötsligt skulle kunna stå en älg eller björn mitt framför mig. Ja-ja jag vet att jag är fjantig, men jag har blivit så sedan Molly föddes... Hönsmamma! Tungan ute En 50-minuters promenad var välbehövligt... nu sover Molly på sitt rum o jag ska fortsätta o se på Våra bästa år!  


  

Molly "inpackad" i filten...

  

När man har gått en bit på skogsvägen så ser man baksidan av vårat hus. För er som vill veta, haha!



Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards