Livet På Stornäset

Alla inlägg den 2 september 2009

Av Sandra Holmlund - 2 september 2009 08:52

Igår var det strålande sol o varmt... imorse när man drog upp rullgardinen så möttes man av grå himmel o regn. Att man kan vara på så mycket bättre humör av lite sol. Jag fick iaf sova till 07.45 Skönt att hon börjat sova till runt kl 08 igen. Hon hade ju en 3-dagars period då hon ville kliva upp kl 06. Nog pratat om det :-) Nu märks det iaf att hösten smyger sig på. Kalla vindar o gula löv i träden. Det bästa med våren är att man kan tända massa ljus överallt o dricka kanelte under en filt i soffan... myyys! Sen så är det ju ganska vackert ute med alla färgerna... orange, gult o rött! Det som inte är lika kul är att iaf jag blir så himla trött. Det är mörkt på morgonen, då vill man gärna sova liiite längre :-) Sen så är ju inte jag så mycket för att det är kallt ute... så frusen av mig.


Igår var Elvis o Mio här en timme på eftermiddan, det var full fart kan jag lova :-) Helen var också här, men hon var lika trött som mig, så hon var inte till någon hjälp, hehe! ;-) Efter att kidsen gått hem så åt vi fetaostkyckling o ris. Mums! Molly var stentrött redan 17.30, men jag höll henne vaken till 18.40.  


Idag ska vi kanske umgås lite med Jessica o Thea... det var typ 100 år sedan sist :-P

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards