Livet På Stornäset

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Sandra Holmlund - 8 september 2009 11:27

Lite bilder från Helens avskedsfest (lånade bilder från Erna Flört):




                    


Oj va paff jag blev imorse då jag skulle logga in på bloggen, trodde jag skrivit fel, men tydligen heter det bloggplatsen nuförtiden, istället för bloggagratis Skrattande. Så nu lär det väl ta ett tag innan man lär sig det nya... iallafall för mig, haha!

Molly har varit himla trött dom senaste dagarna. Hon har börjat gnugga ögonen redan en timme efter att hon vaknat. Så då har det varit grin o gnäll tills man inte orkat hålla henne vaken länge. Så kl 10 istället för kl 11 har hon slumrat. Vilket resulterar i att hon är JÄTTEtrött redan kl 17. Så kl 18.30-18.45 har hon tvärslocknat för natten. Idag var det samma visa, MEN efter lite mys o bokläsning i soffan kl 10 så blev hon piggelin igen. Typiskt när man har saker man vill göra Rynkar på näsan 


Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards