Livet På Stornäset

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Sandra Holmlund - 10 september 2009 19:39

Molly fick som jag anat feber efter gårdagens sprutor. Jag gav henne alvedon igår innan hon skulle sova. Hon sov från 19.45-08.30 Trött liten tjej! Tyckte hon kändes varm imorse också, så jag gav henne en dos till. Efter frukost o lite bus så åkte jag o Molly till Cicci. Vi började med att ta en prommis till Citygross. Molly somnade i vagnen o jag blev bjuden på lunch. Pasta Carbonara, mums! Molly hade turen o fick en present av Cicci. 2 cd-skivor med barnlåtar + en bok med bilder på rörelser man ska göra till låtarna :-) Tack tack!! :-D


När vi kom hem igen så märkte jag att Molly inte var nå pigg. Blank på ögonen o röda kinder. Feber igen! La henne o hon sov i en timme. Jag hann baka hallongrottor. Mums! Robban har varit o fixat med släpvagnen o jag har varit med en gnällig Molly. Inte så konstigt att hon är det, men man blir rätt slut av att bära o underhålla. Hon somnade som en utslagen hjälte kl 18.45 Så nu har jag facebookat lite o snart är det dags för Idol... weee!



Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards