Livet På Stornäset

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Sandra Holmlund - 7 september 2009 14:26

Imorse då jag o Molly klev upp visade termometern +5,0 ute... brrr! Ännu en till sak som visar att hösten är här. Men det har ju iaf varit finväder idag. Men ändå har vi mest tillbringat dagen inne. Jag är jättetrött o tydligen Molly också. Men vi tog oss ut en stund iaf. Just nu leker Molly på sitt rum o jag sitter o halvsover. Helt slut idag!! Måste vara efter helgens bravader :-P


I lördags var vi hos Helen på avskedsfest. Molly var med sin farmor. Helen ska ju åka bort på obestämd tid... Jobba lite i Norge... o sen resa jorden runt. Hon kommer vara saknad här hemma i kalla Sverige... men jag får trösta mig med att hon faktiskt kommer hem :-) Festen var iaf jätteskoj. Lagom med folk o lagom med alkohol :-P Vi kom hem runt kl 02 (tack Fredrik för skjutsen). Molly vaknade runt 7.30 (tror jag det var), men hennes farmor gav henne frukost o underhöll henne tills vi klev upp kl 10. TACK! Liftade med svärmor in till stan för att hämta bilen, sen hem o duschade för att sedan åka på barnkalas. Mollys kusin Malvie fyllde 7 år :-) Det blev Mc Donalds-middag, sen var det bara att packa in sig i bilen igen. Dags för babysim. Mys! Vi somnade gott alla 3 på kvällen :-D

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards