Livet På Stornäset

Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Sandra Holmlund - 29 juli 2009 20:35

Snart är garaget på plats :-) Bygg-gubbarna är fortfarande här... fattar inte hur dom orkar. Dom har varit här sedan ca 7.00 imorse o jobbar fortfarande, ingen mat har dom ätit, tagit en o annan fika, mest kaffe tror jag. Så dom jobbar på bra :-)


Imorse var Helen o hennes 2 brorsbarn här o hälsade på, trevligt! Sen for dom på Drakborgen. Det var meningen att jag skulle åka dit med Molly efter att hon sovit middag, men hon sov bara 45 minuter, så det var ingen mening att ge sig iväg. Kl 14 somnade hon igen o sov en timme. Trodde att hon skulle vara vaken längre ikväll pga det, men hon somnade kl 19 som vanligt :-) Utan protester! Det var ju rätt skönt väder idag, så vi gick över till syrran o hade lite picknic på deras gård. Molly, Mio o Elvis badade lite i poolen.


Jag har pysslat på med postlådorna. Så nu är dom klar. Ska bara lacka dom :-) Blev inte som jag tänkt mig, men dom får duga.


Imorgon fyller Elvis 1 år. Moster go´kille! Bara 3 veckor kvar tills Molly-gumman fyller 1 :-D

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards