Livet På Stornäset

Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Sandra Holmlund - 4 juli 2009 19:05

Molly är en riktig liten argbigga. Kan inte leka själv, gnäller för allt. Suck! Man är helt slut på kvällen. Hon klänger på mig... HELA dagarna. Idag fick jag inte ens sminka mig, inte för att det spelar någon roll, men jag känner mig bara stressad i allt jag ska göra. Ikväll var vi inne i Vi o käkade pizza med Madde. Jag verkligen slängde i mig pizzan för jag visste att Molly skulle lessna efter typ 3 minuter. Mycket riktigt... hon blev skitsur o slänger sig bakåt hela tiden. Hon är jätteglad så länge man roar henne, men det har man ju inte tid med hela tiden. Känner inte igen henne :-( Saknar den goa glada Molly!!

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards