Livet På Stornäset

Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Sandra Holmlund - 5 juli 2009 19:44

Hämtade Molly hos syrran runt kl 17. Madde kom samtidigt. Bob blev lite skraj, så han gömde sig under fåtöljen i vardagsrummet. Medan Molly fick sitt kvällsbad så passade han på att titta fram. Molly blev överförtjust när hon kom ut i köket o såg honom. Dom var så söta. Molly jagade Bob runt Robban o efter ett tag så var det Bob som jagade Molly...haha! Molly ville väldigt gärna krama honom heeela tiden (skallade honom ett antal ggr, men hon menade ju bara väl :-D). Hon har även svårt att veta om hon tar i för hårt... men men hon lär väl sig. Bob verkade ändå inte bry sig. 

Av Sandra Holmlund - 5 juli 2009 19:42

I veckan testade jag o köpa majskrokar med vaniljsmak... Öppnade påsen o gav den till Molly. Dumt av mig! Hon skakade ur hälften, tog en i munnen o smet... busunge! :-)

Av Sandra Holmlund - 5 juli 2009 15:52

Lilla Bob har anlänt. Sååå liten o sååå söt :-D (Bild kommer senare.) Han var jättesnäll hela bilresan efter att vi hämtat honom. Väl hemma kikade syrran, Mio o Elvis på honom. Men när vi släppte ut honom så for han som ett skott in i sovrummet o under sängen. Syster med familj gick hem, tog även med sig Molly :-) Jag stoppade ner Bob fram i jackan o klappade honom. Testade o släppa ner honom men han sprang bara in i sovrummet. Gick runt med honom i huset o satt ner honom i kattlådan (i tvättstugan). Andra gången vi satt han i kattlådan grävde han en grop o kissade...woho! Bra gjort! Sen bar vi honom till maten, han snusade runt o nu är han inte så skraj längre. Kommer när man ropar på honom. Jag tror att det är en sate. Snart hänger han väl i gardinerna :-P Snart kommer Molly hem igen... hon lär väl jaga runt Bob i hela huset. Haha! Men då kanske hon slipper gnälla hela tiden o känner sig road??? Man kan ju alltid hoppas :-P


Nä nu ska jag hålla koll på busfröet...

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards