Livet På Stornäset

Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Sandra Holmlund - 22 juli 2009 22:38

Nu har hjärtat äntligen målat klart allt med kaffe latté färgen... woho! Så nu kan det börjas målas vitt runt fönsterna :-D Attans, min lycka försvann... vi har ju ett helt garage att måla åxå :-( På tal om det så kommer gruset imorgon, sen kan dom gjuta plattan. På måndag sätts det upp :-) Skönt när det är avklarat. Då kanske det slipper klia i fingrarna på R... får han väl börja skruva med något :-) Nä nu blir det äggmacka o sen sängen!

Av Sandra Holmlund - 22 juli 2009 22:36

Slänger in en bild på kuddarna o blommorna + krukor jag köpte igår... Lägger in bilder på resten ngn annan dag... kanske när det är upphängt :-P

Av Sandra Holmlund - 22 juli 2009 19:21

Har börjat "piffa" lite hemma i vardagsrummet. Köpt blommor, en duk o lite prydnadssaker. Kommer bli så fint :-) Har hittat en möbel på blocket som jag vill ha, hoppas den finns kvar :-) Då kan vi svänga förbi o hämta den när vi ska upp till kramfors. Skulle vilja ha en spegel, lampa o massa fina ramar, då skulle det kännas rätt klart i ett rum iaf :-P Haha!


Molly har varit en riktig solstråle idag, trots att hon bara sov 45 minuter (+ lite i bilen). Ett par som bor bortanför oss kom förbi idag o plingade på. Dom har en grabb som är en månad yngre än Molly. Gissa om Molly blev glad, kramade honom (har aldrig träffat honom) o sen busade dom på. Vi blev bortbjuden på fika... mycket trevligt! 5 minuter efter att dom gått kom jag på att jag inte ens frågade om dom ville ha nå fika, pinsamt!


Molly sover sedan 19.05, Robban är ute o donar med släpvagnen o hans pappa är åxå här. Jag ska ta o gå ut o joina dom...

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards