Livet På Stornäset

Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Sandra Holmlund - 31 januari 2009 08:56

Molly somnade ju som sagt kl 19.30 igår... o sen sov hon till 07.30 imorse (åt kl 02 och 06) Det vore ju skönt om hon kunde somna runt den tiden varje kväll, så man får lite vuxentid tillsammans. Mig gör det inget om man får kliva upp lite tidigare. Jag hade säkert fått henne o sova en stund till imorse, men vi skulle ändå kliva upp, så då fick hon ny blöja o lite gröt. Nu sover hon igen :-D Tröttis!


Jag håller på o baka lite till tills dopet. Måste även hoppa in i duschen snart. Robban har åkt ut till huset o börjat med att täta grunden, sen ska han spakla lite, slipa golvskarvar, sen kan han börja lägga in golv *wohoo* Jag o Molly åker ut lite senare med lunch. Känner lite smått panik nu faktiskt. jag skulle helst vilja ha bort allt ur lägenheten efter nästa helg. Vill ju ha lite tid att städa ur lägenheten också. Men men sånt ordnar sig alltid.

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards