Livet På Stornäset

Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Sandra Holmlund - 24 januari 2009 22:13

Idag har vi firat Minna, Mollys kusin. Hon fyller 5 år. Stora tjejen :-D Snart är Molly där också, med tanke på hur fort tiden går.


Molly har träffat alla sina kusiner på samma dag. Först på kalaset. Minna är Robbans syrras barn, hon har 4 syskon, Miranda, Malvi, Marielle o Jonathan. Efter kalaset åkte vi ut till min syrra. Vi skulle byta julklappar med min brors barn som också var där. Syrran har ju Elvis o Mio... o brorsan har Sebastian o Benjamin. Så Molly har alltså 9 kussar... kul :-D


Hoppas Molly sover bra natten som kommer. Natten som var  sov hon 21-09, åt kl 03. Sååå skönt. Idag har hon testat morotspuré, det älskade hon. Gapade stort efter skeden :-D Men tyvärr så ger det väldigt fula fläckar på kläderna :-(


Innan kalaset så var vi ute på MIO möbler. Tittar på en soffa... har redan en ny soffgrupp, men den får hamna i allrummet. Måste ha en till tv-rummet också. Vill helst ha en snygg hörnsoffa, i grått. Men alla vi testade har så lågt ryggstöd. Ska man luta bak huvudet så går inte det, då slår man huvudet i väggen. Men men vi får kika vidare.


Fy vad trött jag är. Blir nog sängen nu... God natt!

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards