Livet På Stornäset

Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Sandra Holmlund - 20 maj 2009 19:54

Idag har Molly Robban o jag varit o hälsat på på förskolan Äppellunda, avdelning Biet (därav bilden :-D). Det kändes jättebra. Så vi har fått plats där fr.o.m september, men jag kommer vara hemma till oktober. Vi fick svar på våra frågor o vi tycker att det verkar som en bra förskola. Känns konstigt att man snart ska lämna bort henne på dagarna, men det blir nog jättebra! :-D Jobbigare för mig än för henne :-P

Av Sandra Holmlund - 20 maj 2009 19:35

Nu kanske man kan få snurr på bloggandet igen :-D Vi testar trådlöst internet från telia. Verkar funka bra! Vi får testa i en månad innan vi bestämmer oss. Hoppas det kommer att fungera bra.


Molly sover sen kl 19. Hon var jättetrött, bara sovit 2 timmar idag. Robban är ute o snickrar på huset. Vi bygger faktiskt om vår bro...även fast vi bygger nytt hus :-D Var inge fint standard, så han rev ner räcket, också ska vi bygga på annat sätt. Blir såå fint! Tur att man har en händig karl :-)


Jag ska ut o joina honom nu. Jag behöver lite luft.. trots att det regnar. Kommer säkert att regna hela j*vla helgen bara för att vi vill måla på huset. Kaffe Latté blir färgen, med vita knutar. Snyggt! Men det är inte lika kul o måla på grundfärgen...tråkigt vitt vitt vitt!

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards