Livet På Stornäset

Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Sandra Holmlund - 30 maj 2009 21:49

Dagen började med att jag tog en 45 minuters promenad med Molly. Så härligt! När Robban väl vaknade (kom hem kl 4 imorse:-D) så åkte vi in på stan o åt lunch på Max. Sedan gick vi på stan en sväng. Det var ju motorcykelns dag. Vi köpte ett par kidz hörselkåpor till Molly, var så höga ljud överallt. Skulle ändå köpa ett par tills vi ska på Sättna :-)


När vi var på väg hem så ringde Jessica o undrade om vi ville ha tacos. Ja tack! :-) Så vi tillbringade kvällen hos dom, även Nettan Stefan o Emma var där. Till efterrätt blev det jordgubbar o glass. Mums! Molly var övertrött (har bara sovit en timme under dan)...så hon var hyperglad. Lite gnäll när vi skulle hem, men sen blev det glada miner igen.


Ska bli skönt med finväder imorgon också :-) Nu är det inte länge kvar tills första arbetsdagen... 3 dagar :-)

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards