Livet På Stornäset

Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Sandra Holmlund - 22 maj 2009 10:28

Vad deppig man kan bli när det är så tråkigt väder ute. Vad lite solsken kan göra mycket. Molly sover ute i vagnen, jag o Robban har nyss ätit ägg o backonmacka, mums! Nu ska vi ut o måla lite på huset, eller Robban kan måla o jag kan åka o köpa en bikini. Det är rättvist! Beach 2009 here I come! Eller inte... smyger kanske omkring i vassen i sommar :-P


Hoppas det blir bättre väder imorgon. Ska försöka knäppa lite bilder inne i huset... o lägga ut på bloggen. Men vi får väl se när det blir av :-)


Om 11 dar ska jag börja jobba. Lite pirrigt. Robban ska få vara hemma o mysa med Molly på dagarna. Men det känns skönt också att få känna på det sociala livet igen :-D Känns bara som om jag har glömt bort allt, men man kommer väl in i det ganska snabbt skulle jag tro.

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards