Livet På Stornäset

Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Sandra Holmlund - 23 maj 2009 07:57

Efter Birsta ska vi kanske åka upp till Sättna... Test´n tune där i helgen. Om inte jag o Molly åker dit så åker nog Robban ändå. Sen ikväll blir det grillning hos Nettan o Stefan :-)

Av Sandra Holmlund - 23 maj 2009 07:51

Som jag skrev igår så blir man gladare av lite solsken... o idag är det ju faktiskt sol :-) Hoppas det håller i sig.


Igår åkte vi in en sväng på Birsta. Robban köpte sig ett par nya skor o en huvtröja. Jag hittade en bikini o jag köpte också ett par nya skor. Nu har vi nyss klivit upp. Ska hoppa in i duschen o sen ska vi åka in till Birsta igen o käka lite frulle... Tänkte åka upp till Arken o titta på kissarna som ska vara där idag. Sundsvalls Djurhem är där o har Adoptionsdag. Vi vill ha en vuxen katt så då kan man ju passa på o göra en god gärning o ta en som är utan hem :-)


Nä nu ska jag mysa med Molly innan det är min tur att hoppa in i duschen!!!

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards