Livet På Stornäset

Direktlänk till inlägg 19 november 2008

Morgonmys

Av Sandra Holmlund - 19 november 2008 10:21

Natten blev inte så skoj, vilket jag befarade. Molly vaknade runt 02.00 o var jätteledsen, magen IGEN! Jag gav henne mat o hon somnade om, men hon var väldigt orolig i sömnen :-( Kl 06.00 ville hon ha mat igen, efter massa skrik, stackars liten! Gav henne magdroppar o mat, sen sov vi till strax före 10.00 Skönt! Då vaknade jag av en liten go´skit som var superglad! Det verkar vara just på nätterna hon får ont, hua!


Just nu ligger Molly på skötbordet o pratar med kaninen som hänger i taket. Sen så har hon fullt sjå o försöka vända på sig. Hon har fått syn på napparna uppe i hörnet tror jag, haha!


Nu ska jag ta o klä på Molly o sen blir det väl att hon vill sova en timme eller två. Då ska jag passa på o äta frukost o göra iordning mig själv. Sen ska vi åka en trip till timrå o hälsa på Jessica. Nettan o Emma ska också dit :-) Skoj o träffa alla 3 (alla 4 om man räknar med bebisen i Jessicas mage :-))

Molly i sin fina nya pyjamas är på jakt efter sina goda nappar :-)  

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Holmlund - 12 april 2013 12:48

...och Let´s Dance då jag slutat jobbet :) Ser mycket fram emot det, har varit en seg vecka med trötta kvällar.   Ledig helg! Molly ska på baletten igen efter 2 lördagar då det varit stängt. Imorgon kväll ska jag äntligen få dansa lite igen. H...

Av Sandra Holmlund - 12 april 2013 12:24

Stugan är hyrd i Kolmården (3 dagar)... I år blir det semester med goda vänner. Ska bli så roligt! Molly kommer att ha Emma att leka med så slipper hon oss ;)   Molly längtar redan efter alla djuren o ser fram emot att ha en kompis med sig....

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:56

Brukar inte gilla färdiga mixer till gratänger m.m. Men idag testade vi Abbas färdiga Citron- och dillsås för ugnsbakad lax. Saltade o pepprade laxen, annars hällde man bara på såsen. Serverade pressad potatis till. Ett tips för ännu en snabb middag....

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:49

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:44


Naturgodis - mandel med saltlakritsöverdrag o mandel med kanelöverdrag. Mums!   ...

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards