Livet På Stornäset

Alla inlägg den 29 november 2008

Av Sandra Holmlund - 29 november 2008 10:15

Nu ska vi göra i ordning oss o åka in till birsta på några ärenden. Sen är det dags för barnkalas denna helg också. Robbans syrras äldsta barn fyller 7 år :-)


Molly sov för övrigt rätt bra i natt. Somnade 19.30, vaknade till kl 22.00, somnade om o sov till 03.30 käk, NU morsan :-) Sen ville hon ha mat strax före kl 07.00 Sen somnade hon vid mitt bröst (jag hade nog redan somnat) o sen sov vi till 09.30 Vi myste alla 3 i sängen till kl 10.00 Go´gumman!

Av Sandra Holmlund - 29 november 2008 10:04

Igår for ju jag o Molly upp till Sidsjön. Trodde det skulle bli en härlig upplevelse, men icke! Blåste kallt, började frysa efter 10 minuter. Men Mio tyckte det var skoj iaf, vi var ju borta vid ankeborg o hon fick mata alla änderna. Molly o Elvis sov gott i vagnarna, ville helst krypa ner jag med :-) Efter en timme, iskalla händer o fötter så gav vi upp o åkte hem.


När vi kom hem hämtade vi den torra tvätten o inväntade att pappa Robban skulle komma hem från tomten. Molly var lite smågrinig så jag gav henne mat, det var ju trots allt hela 6 timmar sen hon åt sist :-) Inte konstigt att man är grinig. Robban kom bara hem o tog en dusch, sen åkte han på vårdcentralen. Efter ett tag kom han hem o sa att han blivit sjukskriven i 2 veckor pga fel i ett knä. Stackarn! Molly sov i mitt knä över en timme, sen fick vi lov o väcka henne, för 3e gången den dan :-( Vi skulle ut o käka middag me syrran o mina päron. Mamma o pappa har varit nere torsdag-lördag som sällskap/hjälp åt syrran. Stefan är i Tyskland med whiskeyklubben. Fick höra igår att han kanske brutit ett revben, fniss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards