Livet På Stornäset

Alla inlägg den 19 november 2008

Av Sandra Holmlund - 19 november 2008 20:34

Då kommer det lite snö igen då :-) Mysigt! Blir så mycket ljusare ute också bara det lägger sig lite på marken. Sitter just nu o tittar på "Bonde söker fru"... skumma människor som är med i år tycker jag. Molly sover i soffan o jag väntar på att Robban ska komma hem. Han är o fixar extraljus på arbetsbilen. Hade hoppats på att han skulle komma hem tidigare, men det verkar ta en väldans lång tid :-( Lär väl hinna gå o lägga mig innan han är hemma. Sen så åker han o jobbar i Östersund imorgon.


Brorsans äldsta pojk ringde ikväll o frågade om jag ville komma o fira honom på söndag (han fyller år imorgon) :-) Så söt! Så då blir det tårtkalas på söndag då :-)

Av Sandra Holmlund - 19 november 2008 18:24

..har äntligen fixat in bilderna från nya kameran. Så här kommer några av MASSOR av bilder jag tagit.


Bild #1 Molly o mormor. Vi hade varit o hälsat på hos min mormor o morfar.


Bild #2 Molly hos min mormor o morfar.


Bild #3 Molly hos sin mormor.


Bild #4 Molly hos Robbans mormor.


Bild #5 Molly hos sin farmor.

Av Sandra Holmlund - 19 november 2008 18:17

Älskar dessa bilder :-) Mammas go´unge!!! Älskar dig!

Av Sandra Holmlund - 19 november 2008 11:00

Pratade nyss med min syster i telefon om bla. jobbiga vakna nätter med barngråt o ammning. Skönt att ha någon att prata med o jag vet att jag kan prata om allt med min syster. Älskar dig syster-yster!


Molly sover som en stock igen i sin vagga. Ska passa på att äta frukost o kamma till kalufsen :-)

Storasyster med sina barn Elvis o Mio (världens bästa systerbarn)
Av Sandra Holmlund - 19 november 2008 10:21

Natten blev inte så skoj, vilket jag befarade. Molly vaknade runt 02.00 o var jätteledsen, magen IGEN! Jag gav henne mat o hon somnade om, men hon var väldigt orolig i sömnen :-( Kl 06.00 ville hon ha mat igen, efter massa skrik, stackars liten! Gav henne magdroppar o mat, sen sov vi till strax före 10.00 Skönt! Då vaknade jag av en liten go´skit som var superglad! Det verkar vara just på nätterna hon får ont, hua!


Just nu ligger Molly på skötbordet o pratar med kaninen som hänger i taket. Sen så har hon fullt sjå o försöka vända på sig. Hon har fått syn på napparna uppe i hörnet tror jag, haha!


Nu ska jag ta o klä på Molly o sen blir det väl att hon vill sova en timme eller två. Då ska jag passa på o äta frukost o göra iordning mig själv. Sen ska vi åka en trip till timrå o hälsa på Jessica. Nettan o Emma ska också dit :-) Skoj o träffa alla 3 (alla 4 om man räknar med bebisen i Jessicas mage :-))

Molly i sin fina nya pyjamas är på jakt efter sina goda nappar :-)
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards