Livet På Stornäset

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Sandra Holmlund - 27 november 2011 22:02

(Bild lånad från Google)


Äntligen är det ljusare ute. Jag har inte varit en utav personerna som längtat efter snön de senaste veckorna, men t.o.m jag har varit less på detta gråtrista väder... bilen har sett ut som f*n av all skit på vägen, Mollys utekläder på dagis har sett ut som f*n, katternas tassar har gjort fina märken överallt efter att de varit ute, så JAA... Snön är även välkommen hos mig :)


Äntligen har julhandeln kommit igång på jobbet. Älskar då det är mycket att göra. Vi har nästan handlat alla julklappar, känns skönt!


Här kommer lite mobilbilder:


Min sötnöt...

   


Molly friserar Diego...

 


Molly & Bamse myser i bilen...

 


Vi har hälsat på Maja & Valle, eller Nalle som Molly kallar honom :)

 



Imorgon är jag ledig, trots att det är måndag. Planeringsdag på Mollys dagis.

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards