Livet På Stornäset

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Sandra Holmlund - 21 november 2011 22:30

Jamen man kanske ska lägga in ett litet inlägg :)


Här är allt bra, dagarna rullar på. Längtar efter julruschen på jobbet. Skumt att det är jul snart, kändes som det nyss var det. Synd bara att jag inte har nå julkänslor, men det är väl inte så konstigt då det är plusgrader i slutet av NOVEMBER, galet! Men skönt, frusen som man är :D Tänkte iaf försöka skaffa mig lite julkänslor, är ju ledig onsdag o torsdag så då tänkte jag passa på att göra lite julmys hemma, eller iaf lite adventsmysigt. Fast först o främst så ska jag hälsa på finaste Maja o hennes Valle. Ska bli så kul o mysigt. Passar då även på att spana in deras nya boende, men egentligen är det ju bebissnusandet jag vill åt, haha! Sorry Maja ;)


Alla julklapparna är snart inhandlade, älskar att vara ute i tid :D Tänk om Tomten verkligen fanns o att man fick önska sig vad man ville. Hmm, svårt... skulle nog bli en hög med pengar, haha!


Var på Lyslördan inne på stan. Mysigt! Molly somnade dock i min famn... hmf, vad hände? Det sker ju typ aldrig. Gick inte att få liv i henne. Lyssnade klart på sång o kikade då de tände upp stan. Fint! Fick senare liv i Molly inne i gallerian. Då blev hon akut sugen på korv o festis. Självklart fick damen det :)


Nä nu ska jag mysa med karln min som äntligen kommit hem. Han är bara ute o flänger :P

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards