Livet På Stornäset

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Sandra Holmlund - 8 november 2011 16:29

Molly o Miranda dekorerade muffins till söndagsfikat. Gott!

   

Av Sandra Holmlund - 8 november 2011 16:20

Har ju glömt att skriva här på bloggen att min butik blev Årets butik. Så jäkla coolt! Bäst i Sverige av 80 butiker. Kan ju inte annat än säga att jag har världens bästa anställda. Så till våren så väntar en weekend för mig o Sanna till  något land i Europa. TJOHO! Kan ju inte bli bättre än så här :D  Med på resan hänger även Årets RC o årets butik i Finland, Norge, Danmark o Polen.


(Bild lånad från Google).



Av Sandra Holmlund - 8 november 2011 15:40

Jag stod o röjde undan i kökat, då passade Molly på att måla naglarna. Jag fattade inte vad hon hade gjort först, men jag såg att hon stod o såg skamsen ut o med händerna bakom ryggen. Hmm? Kände dock en doft jag kände igen... NAGELLACK!


JAG -Molly får jag se dina händer


Molly skakar på huvudet. Men efter ett tag visade hon dem. Här är resultatet:

   


Ena handen hade hon ju iaf lyckats hyffsat med, den andra gick hon lite väl wild´n crazy på... Efter några sekunder slog det mig att det kanske inte bara var hennes händer det fanns nagellack på. Såg att nagellacket låg på mattan, där hade det blivit liiite rosa o även liiite rosa på bordet. Jag vet ju att Molly är noga med att inte kladda på annat, så det var ju inte meningen.. men trots det så fick hon ändå skäll o jag sa tydligt att det inte var ok att måla naglarna utan mig eller annan vuxen.


Skamsen gick hon in i badrummet där vi tog bort det värsta med aceton (stavning?) Sedan blev det en dusch. 


Busunge!

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards