Livet På Stornäset

Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Sandra Holmlund - 26 augusti 2009 21:38

Film: http://www.familjeliv.se/Hem/sandraholmlund/video.php?v=16u28lne


Nu är det lite mer fart på lill-hjärtat :-)

Av Sandra Holmlund - 26 augusti 2009 17:27

Snart dags för sjukhuset igen för Molly. Första gången var det ju fingret, nu är det till hud-avdelningen vi ska. Bara några dagar efter att Molly föddes så upptäckte vi en röd/rosa fläck bak på hennes huvud. Jag frågade på BVC o hon sa att det var ett storkbett. Men jag tyckte inte alls att det såg ut som ett storkbett så några månader senare frågade jag igen, o BVC-tanten sa: - Jo det är nog ett storkbett. NOG!!! Om man inte är säker så kan man väl kolla med en läkare. Suck! Jag sa till Robban flera gånger att det måste vara något annat. Men samtidigt så litar man ju på dom "kunniga". Vi bytte ju BVC när vi flyttade till Alnön så då passade jag på att fråga där också. -Nä det där är inget storkbett sa hon :-/ NÄMEN!!! Så nu ska vi få komma på sjukhuset o kolla upp den. Säkert inget allvarligt, men väldigt irriterande!

Av Sandra Holmlund - 26 augusti 2009 15:37

Idag kom Cicci o firade Mollys 1-årsdag. Hon fick en jättefin lila kofta med prickar o en t-shirt med en fjäril på :-) Jag o Robban fick blommor (sen inflyttningspresent ;-D). Tack så mycket!


Molly har varit lite smågnällig i några dagar. Vet varför nu, 2 till tänder har kommit fram nere, så nu är det 4 tandsingar där :-) Tyckte mig skymta en till uppe också :-) Sötkorven :-)


Idag levererades våran braskamin. Kommer bli myyyys när dn blir installerad! Nä nu ska jag börja lite med maten, Robban är på väg hem.

Av Sandra Holmlund - 26 augusti 2009 11:24

Molly har kommit på att det är skojjigare o stå upp i vagnen än att sitta fastspänd :-) Ska inte bli någon vana iaf :-P

Av Sandra Holmlund - 26 augusti 2009 11:21

Igår tog jag o Molly en promenad bort till hästarna vid vandrarhemmet. Den ena hästen var jättenyfiken. Molly tjöt av glädje... o blev sur då vi skulle hem igen, men det glömdes snabbt bort då hon fick gå själv o plocka lite sten :-)

Av Sandra Holmlund - 26 augusti 2009 11:17

I måndags mötte jag o Molly upp Stina o Annie i Birsta. Vi tog en lunch på Charm. Sedan blev det lite butiksspaning :-D Handlade inget, tycker att dom bara har tråkiga barnkläder... hoppas det kommer in nå höst- och vinternyheter snart :-)



Molly o Stina shoppar :-D

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards