Livet På Stornäset

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2009

Remiss

Av Sandra Holmlund - 26 augusti 2009 17:27

Snart dags för sjukhuset igen för Molly. Första gången var det ju fingret, nu är det till hud-avdelningen vi ska. Bara några dagar efter att Molly föddes så upptäckte vi en röd/rosa fläck bak på hennes huvud. Jag frågade på BVC o hon sa att det var ett storkbett. Men jag tyckte inte alls att det såg ut som ett storkbett så några månader senare frågade jag igen, o BVC-tanten sa: - Jo det är nog ett storkbett. NOG!!! Om man inte är säker så kan man väl kolla med en läkare. Suck! Jag sa till Robban flera gånger att det måste vara något annat. Men samtidigt så litar man ju på dom "kunniga". Vi bytte ju BVC när vi flyttade till Alnön så då passade jag på att fråga där också. -Nä det där är inget storkbett sa hon :-/ NÄMEN!!! Så nu ska vi få komma på sjukhuset o kolla upp den. Säkert inget allvarligt, men väldigt irriterande!

 
 
Liie

Liie

26 augusti 2009 19:34

nä men de där lät ju inge bra.. hoppas de inte är nå farligt!

haha ja eller hur jag kan inte heller gå barfota, har helst både sockar och tjocksockar på mig :p sånna där tunna strumpor undviker jag också så ofta jag kan då de liksom formas efter tårna så man nästan ser dom :p

http://heyli.blogg.se

 
Carolina

Carolina

26 augusti 2009 21:45

Hej!

Svarar här istället :)

Tack själv för gratulationen! Ja jag fattar ingenting var det här året har tagit vägen!?!

Jag har börjat jobba igen är inne på 3:e veckan redan... Vera började sin inskolning på dagis igår. Det går jättebra! Skönt för ett värkande mamma-hjärta. Men det är rätt roligt att börja jobba igen!

Kram

http://krumelurpyssel.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Holmlund - 12 april 2013 12:48

...och Let´s Dance då jag slutat jobbet :) Ser mycket fram emot det, har varit en seg vecka med trötta kvällar.   Ledig helg! Molly ska på baletten igen efter 2 lördagar då det varit stängt. Imorgon kväll ska jag äntligen få dansa lite igen. H...

Av Sandra Holmlund - 12 april 2013 12:24

Stugan är hyrd i Kolmården (3 dagar)... I år blir det semester med goda vänner. Ska bli så roligt! Molly kommer att ha Emma att leka med så slipper hon oss ;)   Molly längtar redan efter alla djuren o ser fram emot att ha en kompis med sig....

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:56

Brukar inte gilla färdiga mixer till gratänger m.m. Men idag testade vi Abbas färdiga Citron- och dillsås för ugnsbakad lax. Saltade o pepprade laxen, annars hällde man bara på såsen. Serverade pressad potatis till. Ett tips för ännu en snabb middag....

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:49

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:44


Naturgodis - mandel med saltlakritsöverdrag o mandel med kanelöverdrag. Mums!   ...

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards