Livet På Stornäset

Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Sandra Holmlund - 25 augusti 2009 21:28

Molly har haft turen att bli firad flera dagar. I söndags förmiddag kom Mollys faster o 5 kusiner o firade henne. Även gammelmormor, farmor o farfar var med. Hon fick jättefina presenter o tyckte att det var skoj att busa runt med kussarna.

Malvie, Minna, Marielle, Miranda, Molly o Jonathan
Av Sandra Holmlund - 25 augusti 2009 21:22

...började i söndags. Skönt att åka o bada igen. Synd bara att vi fick samma pisstid (17.45), blir så tight med Mollys nattning (kl 19) men det får gå ändå :-) Hon älskar ju att bada, så henne går det ingen nöd på :-P Nästa söndag får Robban o Molly åka själv o bada. Jag ska på Me&I-party hos syrran :-) Bjuder på lite bilder:

Av Sandra Holmlund - 25 augusti 2009 12:49

Jag blir hemma längre än tänkt med Molly. Hon skulle egentligen skolas in den 2/9, men det blir den 18/11 istället :-D Så jag börjar jobba den 1/12. Tjoho! Varför inte ta ut fler mammadagar när man kan. Men har sparat några dagar så man får vara ledig till sommar´n :-)


Molly har nyss vaknat, så nu busar hon på bland alla sina leksaker :-) Hon har ju staplat på sedan hon var 11 månader, men bara gått som mest ca 15 steg. Men äntligen har hon vågat släppa taget. Så nu går hon :-D Men kryper en hel del också. Hon älskar att vara ute o gå, plocka stenar o pinnar :-D Hon säger mamma, pappa, kisse, titta, brrr (=bil), däh (=där), mmmm o nam (=gott) m.m. Pekar på saker som man säger, tex bil träd, lampa, klocka, m.m :-) Tjejen har blivit stor :-)



Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards