Livet På Stornäset

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Sandra Holmlund - 14 december 2009 20:53

....har ju glömt o visa mössan jag köpte till Molly för ett bra tag sedan...

  

...en leopardmössa med små öron (rosa rosett på en örat) Sååå söt!


Av Sandra Holmlund - 14 december 2009 20:48

Har ju missat 2 söndagar på badet nu :-/ Men badandet hemma fortsätter :-D

  

Av Sandra Holmlund - 14 december 2009 20:33

Blev inget pris för Bob som årets lussekatt... men han vill ändå tacka alla som röstat :-D Blev heller inget luciafirande för Molly på dagis... jag hade sett fram emot att få åka o kika på när alla små barnen lussade, men Molly är fortfarande sjuk så hon får vänta till nästa år :-)

  

Molly försöker ta på sig luciaglittret... Lussade lite för mamma istället :-)

 

Jag bytte pass med Sanna idag så jag kunde vara hemma med Molly på förmiddan. Kl 12 kom Robbans mamma o passade henne tills Robban kom hem från jobbet. Hon fick även åka med Molly på vårdcentralen (fanns bara tid kl 13.30 idag). Det var bara en vanlig virusinfektion, men hon skrev recept på en hostmedicin. Så nu får vi hoppas att hon snart är frisk igen... typ på onsdag :-)


Idag kom dom o lagade värmepumpen... så nu är det varmt o skönt i stugan igen :-) Nä nu ska jag ta en macka o slänga mig i soffan o bara njuta av värmen!



Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards