Livet På Stornäset

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Sandra Holmlund - 5 december 2009 21:09

Idag blev det julmarknad uppe på Norra berget. Molly sov mest hela tiden, men hon hann iaf  äta en korv innan vi åkte hem. Synd att det blev kallt ganska snabbt, trots att det bara var 0-gradigt. Vi träffade först Sarah o Stefan m. barn, sen hann vi surra en snabbis med Therese.


På måndag blir det jobb igen. Det är tyvärr ingen förbättring i rygg o nacke, men jag ger det några dagar till. Jobbar ju bara måndag o tisdag, sen är jag ledig onsdag o torsdag... då ska jag bara vara hemma o mysa med Molly.


Igår var vi o hämtade hyrbilen... det blev en Volvo v70. Lär väl få räkna med att ha den ett tag framöver, innan bilen är lagad. Vi köpte även ut en ny barnbilstol åt Molly. Det står försäkringsbolaget för, men tyvärr måste vi ligga ute med pengar för både hyrbil o barnstol tills ärendet är utrett av försäkringsbolagen. Men men en bil måste jag ju ha.


Sitter o tittar på Robinson Karibien, inte så bra... Tycker att dom bara klagar. Ska snart se på "Flickan som lekte med elden" istället... Ska bara fixa ett par äggmackor först, mums!





Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards