Livet På Stornäset

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Sandra Holmlund - 16 augusti 2012 22:51

Diego älskar att sova tillsammans med oss i sängen. Han väntar ofta uppe tills vi ska sova sedan kommer han o gosar ner sig. Det är inte ofta han hinner smita in till Molly då hon ska sova (antagligen för att hon sover tidigt på kvällen). Men vid några tillfällen har han gosat ner sig i hennes säng. Molly tycker att det är roligt. Men sist han skulle sova med henne så hörde jag efter ett tag -AJ Diego, sluta! Kikade in o såg att han låg på hennes huvud (!) Haha! Så den gången åkte han ut :P Diego gillar kuddar, sover ofta på kuddarna i soffan eller kuddarna i gästsängen.

     


Ikväll då jag nattade Molly så hoppade han upp o la sig. Jag gick ut o stängde dörren. Gick efter ca ½ timme o kollade till dem. Möttes av detta:

   

Diego vaknade till av blixten, men la sig igen. Såg nu då jag kollade på kortet att Molly somnat med sin prinsessa o prins, håller dem hårt :D Hon brukar ofta "smygleka" innan hon somnar. Jag har flera gånger hittat leksaker/böcker under täcket eller kudden :)


Nä nu ska jag kolla om kanelbullarna svalnat så att jag får sova. Imorgon är en stor dag, Mollys 4 årsdag  

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards