Livet På Stornäset

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Sandra Holmlund - 12 augusti 2012 18:50

...bilderna jag lovade. Några på bron, stengången, träd o buskar vi planterat, belysning, betonggjutning, m.m

                                         



Denna hängmatta kikade jag på redan förra året. Men i år slog jag till då den var på rea på Bauhaus. Underbart avslappnande att vila i :)

 

Av Sandra Holmlund - 12 augusti 2012 11:27

Molly kom in i datarummet o ville visa att hon gjort sig fin. -ÖVERRASKNING! ropade hon glatt!


Vad tycks? Björn Borg? ;)

 

Av Sandra Holmlund - 12 augusti 2012 09:11

Årets drakrodd med Robbans jobb, Sehlins Golv. Klädde på mig massor av kläder då det inte alls va nå toppenväder på förmiddan. Men då solen kom fram blev det som en bastu. 


Tackar farmorn o Kerstin som hängde med Molly på tivolit, så att jag fick "ta det lugnt" ett tag :) Vid 17-tiden åkte vi hem hela familjen för att senare skjutsa in Robban o Stefan till stan igen. Hoppas de hade skoj. Återstår att se hur R mår idag då vi hämtar honom hos mamma hans :D 

                 


Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards