Livet På Stornäset

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Sandra Holmlund - 17 juni 2011 19:34

Nästa vecka på onsdag så ska jag äntligen klippa o bleka håret... så man ser ut som folk igen, haha! Lite sommarfin iaf :) Tack för presentkortet hjärtat! :)


Har även fått fingrarna ur... o bokat en tatueringstid. Blev dock i Augusti (hade önskat att det var typ NU, med tanke på mitt tålamod då jag helst vill att det ska hända på en gång men det kanske är lika bra att vänta tills dess så man inte är så mycket i solen).


Är sååå trött idag efter en minst sagt fullt-upp-på-jobbet-dag! Robban är på race denna helg med, så jag o Molly har myst i soffan med en godisskål o lite ostkrokar. Lill-busan sover nu o jag ska röja här hemma, det BEHÖVS!


Ha en fin helg allihopa!

Av Sandra Holmlund - 17 juni 2011 19:30

...trodde att jag flagnat bort all solbränna, men icke! Det KLIAR! Jag blir tokig!   

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards