Livet På Stornäset

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Sandra Holmlund - 8 juni 2011 09:08

Från idag till på söndag kväll är det bara jag o Molly hemma. Robban ska på race. Jag är ledig idag o imorgon, fredag-lördag sover Molly hos farmor. Blir kanske ända till på söndag eftersom jag jobbar hela helgen.


För er som tycker att det är spännande med dragracing så kommer här en länk till eeracing...  http://www.eeracing.se/

Där kan ni läsa om teamet/ tidigare tävlingar/ pågående tävlingar.

Via denna länk http://tierparena.com/page/ kan ni kolla in Tierps nybyggda arena, skitcoolt. Lite annat än Sättna :P


Nä idag blir det en städdag på förmiddan... ser förj*vligt ut här hemma!




Av Sandra Holmlund - 8 juni 2011 09:02

....det säger Molly ofta om saker o ting.


Imorse sa hon:

-Mamma jag tycker om att åka buss. Jag måste åka på skolan (med betoning på måste).


Hon hade en period där hon sa att hon måste ha glitter. Alltså smycken o sånt, haha!


Lill-gullet!

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards