Livet På Stornäset

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Sandra Holmlund - 18 april 2011 20:41

Eller ny och ny... bättre begagnad :) Hade turen att hitta denna söta cykel på blocket igår. Nypris 1300-1400:-. Inte direkt något jag skulle betala. Tyckte den var så söt med en korg o mini-pakethållare :)


Jag imorse:-Idag kanske pappa kommer hem med en cykel.

Molly: -JAA!

Jag: -En röd o fin!

Molly: -Nej! En lila sa jag ju! (Hon har tjatat om en lila cykel).

Jag: -Men det fanns ingen lila cykel. Men en röd är ju också fint. Samma färg som din jacka.

Molly: -JAA!

Phu! Tur att hon blev nöjd! Haha!


Vi köpte en ny för hennes trehjuling är kass. Allt är plast, däcken gick sönder bara efter ett tag (skitplast). Så det fick bli en riktig cykel istället :D

  Det gick ju superbra! En stolt Molly (och mamma o pappa också såklart :D)

   



Bob var ju med som vanligt...


Myyyys!

  

 

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards