Livet På Stornäset

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Sandra Holmlund - 12 april 2011 09:15

  Nakenfisen! :)


Har fått börja om med Mollys potträning då hon fick en period då hon VÄGRADE att gå på pottan.

Men jag gjorde som så att jag tog ett A4a-papper o ritade 12 ringar + en ponnyhäst på slutet. Förklarade för Molly att hon fick sätta en stjärna i ringarna varje gång hon gick på pottan eller toaletten... och när alla ringarna hade stjärnor så skulle vi åka på affären o köpa en my little pony-häst.

Molly nappade direkt o nu sitter det 6 stycken stjärnor på papperet :)

Men pottan ratar hon, vill gå på toaletten.

Kanske dumt att muta med saker, men det fungerar ju iaf :) Man får väl utöka ringarna på nästa papper. Iofs så tycker ju Molly att det är kul att endast sätta dit klistermärken, så det kanske bara får bli det på nästa papper :P

Det får ta den tid det tar, men jag hoppas på att hon ska bli blöjfri innan nästa födelsedag :)

Nä nu ska jag skjutsa Molly på dagis, sedan hem o vila innan det för jobb kl 14 :D


Ha en fin dag!

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards