Livet På Stornäset

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Sandra Holmlund - 13 mars 2011 19:33

    

Av Sandra Holmlund - 13 mars 2011 19:03

Dagen började tidigt... 06.15 närmare bestämt. Passade på att röja i Mollys rum o bädda rent. Efter att Robban klivit upp o alla ätit frukost så gick vi ut o matade hästarna med lite morötter. Sedan blev det lek i snön innan det var dags för lunch.

  


  

      


Efter lunch åkte vi in till stan. Molly skulle få gå på bio för första gången. Hon tyckte det var spännande enda från att vi köpte popcorn tills att filmen var slut. Go´gumman! Vi såg en film med Lilla Anna o Långa Farbrorn o Lilla spöket Laban. Molly surrade en massa under filmen o ville se mer då den var slut. Vi mjukstartade med en kort film (45min). Funderar på att testa att gå på en lite längre film, kanske den nya filmen Gnomia o Julia.

En dålig bild från bion:

  


Efter bion kom Carro, Marcus, Melvin (med kompis) o lilla Kelly hit på en kaffe. Trevligt!


Nu sitter vi alla proppmätta efter massa tacos. Ska slänga Molly i sängen o ta en dusch innan det är dags för Solsidan :)

Av Sandra Holmlund - 13 mars 2011 18:44

I lördags fick jag hoppa in o jobba trots att det var min lediga dag, men det gick bra, synd bara att man missade en dag på isen...


Detta gulliga MMS fick jag av syster då jag var på jobbet

  

Sötaste ungarna... Molly var frälst i att åka skoter så vi får väl införskaffa oss en till nästa vinter :)


Efter att jag slutat jobba så åkte jag hem o hämtade Molly o Robban för att sedan åka in till Birsta igen för lite ärenden. Mio hängde också på.

Det blev mcflurry på donken. Väl hemma igen blev vi bjudna på middag hos syster, trevligt o gott. Tack! Molly var dödstrött så vi gick hem o såg på melodifestivalen. Tänker inte ens kommentera vinnarlåten, men kan iaf säga att enligt min smak var det inte rätt som vann.


Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards