Livet På Stornäset

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Sandra Holmlund - 6 mars 2011 21:01

Bilderna är inte de bästa, tog endast med den lilla digitalkameran, men det får duga :)


Det vackra brudparet Karolina & Stefan Bäckström.

  

 

     


Efter vigseln fick vi kliva på bussen som skulle ta oss till festlokalen, men det blev en liten omväg. På vägen dit fick vi åka på en liten åktur där vi fick veta vart brudparet träffdes första gången, även hur de blev ett par... Roligt!



Festlokalen var vackert pyntat


Under middagen fick vi lyssna på många vackra tal till brudparet. Hua tyckte att jag hade blanka ögon under hela middagen, haha!


Bröllopsvalsen... Jättetjusigt!

       


Även Robban tog sig en svängom med den vackra bruden

  


Efter middagen öppnade baren o festen började. Hade tokskoj med trevliga människor o dans.

  



Vi tackar för en underbar dag! //Sandra & Robban

  

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards