Livet På Stornäset

Alla inlägg under september 2011

Av Sandra Holmlund - 12 september 2011 19:44

  

Molly Stefan & Elvis... GRUPPKRAM! :D

Av Sandra Holmlund - 10 september 2011 12:02

Lill-prinsessan...

       

-Nu du morfar har vi uppdaterat bloggen... mamma sa att du tyckte att det var lite bilder på sista tiden... Här har du ju både bilder o filmer :)

Ha en bra dag! Hälsa mormor. Kram från Molly.

Av Sandra Holmlund - 10 september 2011 11:53

Molly dansar modern dans :)


 

Av Sandra Holmlund - 10 september 2011 09:54


Igår kväll då Molly skulle sova så tyckte hon att det var roligare att vara vaken med mig o se på "So you think you can dance". Så roligt att se hennes inlevelse, hon försökte verkligen hänga med i alla rörelser, haha! Sötpropp! 



Av Sandra Holmlund - 9 september 2011 23:18

      


Skulle ladda upp en film där Molly visar upp sina danskunskaper... men det tog sån tiiiiid, så det får bli imorgon... kanske :)


Imorgon blir det även kalas mitt på dan. Mollys kusin Malvie fyller år. Innan kalaset ska jag hjälpa R att skruva takgips i garaget... ikväll hann jag bara hjälpa honom med 2 skivor, men det går ju betydligt fortare än om han måste göra det själv. Med varsin skruvdragare så går det på ett kick. Tacka vet jag en gipslyft, iaf med tanke på min onda rygg.


Nä nu tror jag att jag ska lägga mig o sova. Lägga tråkiga tankar åt sidan ett tag o glädjas över allt fint jag har i mitt liv. Tänk vad saker o ting kan ändras snabbt :/


God natt alla fina!

Av Sandra Holmlund - 1 september 2011 09:51

ÄNTLIGEN! I oktober ska jag äntligen få tatuera mig. I väntan på att en viss tatuerare skulle höra av sig om en tid till mig (nämner inga namn) så gick jag o bokade in mig på ett annat ställe. Varför ska jag vänta då jag inte har en aning om han kommer höra av sig inom de närmaste halvåret... dålig stil tycker jag. Ska även tillägga att jag inte bara hört av mig en gång till honom.

Men nu släpper jag det o längtar till oktober istället :) Ska börja med 2 tatueringar, sedan har jag en till som ligger o väntar, tjoho!


Vad när o vart skriver jag om en annan gång :)


Igår var egentligen min lediga dag, men det var bara att dra sig till jobbet till kl 07. INVENTERING! Det gick superbra (hoppas jag iaf)... Nu är det bara att vänta på resultatet om det blir ominventering eller inte. INTE hoppas jag på :D Idag är jag ledig o är hemma o myser med Molly-bus.


Idag börjar det nya Glitteråret på jobbet... ny budget, nya mål o nya tag :) Ser fram emot att det... tur att jag har min fina personal som jag vet att jag kan lita på. Väntar spännt på beskedet om vi klarade av att bli Årets butik eller om någon annan butik snodde första platsen. Tyvärr får vi inte veta det förrän i oktober på butikschefsmötet. Så håll tummarna!


Hej hopp!

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards