Livet På Stornäset

Alla inlägg den 26 september 2011

VAB

Av Sandra Holmlund - 26 september 2011 16:35

Hemma med Molly idag... o imorron med. Febertoppar & dålig mage. Är ledig onsdag & torsdag så på fredag borde hon vara fit for fight att gå på dagis igen :)


Molly har ätit pyttelite till frulle & pyttelite till lunch. Så efter att hon sovit så frågade hon själv efter banan. Hoppas att det slinker ner lite middag också :)


Så här kan det bli då man äter banan :)

   Undra vem hon fått det ifrån... Kusin Elvis kanske?!? :P

Av Sandra Holmlund - 26 september 2011 16:25

Nu är andra väggmålningen klar. Blev nöjd, förutom nå småsaker jag hade kunnat göra bättre, men men det är ju i garaget den är så det spelar väl ingen roll.


Igår runt kl 21... Detta tog 3½ timme... smådetaljer tar ju sin tid märkte jag :P

 


Idag, 3½ timme till... KLART! Tjoho!

   


Har några till ideér... men det får bli en annan dag :D

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards