Livet På Stornäset

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2011

Alla fina presenter

Av Sandra Holmlund - 19 augusti 2011 12:07

Hej alliihopa!

 

Min 3-årsdag var toppen. Fick massa fina saker. Började med att öppna paket från mamma o pappa, 3 kartonger med massa kläder + två filmer.

 

Från farmor:

 

(Jag ÄLSKAR Dora. Denna Dora dansar, sjunger o pratar svenska/engelska.)

 

 

Från mormor & morfar:

         

(Pippiklänning, en tvål för busiga barn, "klocka"/armband, liiiten blomma o My little pony-undervattensvärld. Den spelar massa melodier o blinkar/snurrar. Tokskoj!)

 

 

Från faster, Miranda, Malvie, Minna, Marielle o Jonathan:

 

(Baka är jätteskoj, bakade på torsdag morgon då jag var sjuk. Fick även prinsesskor till mina fina klänningar).

 

Av Miranda fick jag även denna:

 

(Ett prinsesstrollspö)

 

 

Från Moster, Stepan, Mio o Elvis:

 

(En superfin askungenklänning med en tiara. Kom o lek prinsessa med mig någon dag, jag har ju två klänningar. Lycka! :D).

 

Fick även en till present av min gudfar Stepan (Stefan):

 

(Bamsesaga med bok. Den ska jag testa i bilen).

 

 

Från gammelmormor (pappas mormor):

 

(Bamsemålarblock, pennor o en bamsebok med fästisar + "trollerispö" på bilden under).

 

 

Från Tobbe (mammas kusin):

 

(Hello Kitty-film o Hello Kitty-pussel. Synd att vi inte var hemma då ni kom ner, men jag hoppas på att vi kan träffas snart :D Trollerispöet på bilden var alltså från gammelmormor :D).

 

 

 

Från Ewa o Åke (grannen):

 

(Superfin ballerinakanin).

 

 

Ann-Cathrine o Tommy (grannen):

 

(Klänningen som dockan har på sig + en likadan till mig :D).

 

 

Från Christina:

 

(Jättemysig morgon- o badrock. Har testat den flera ggr efter att jag duschat. Du är så gullig som kommer ihåg min dag varje år. KRAM).

 

 

Från gammelmormor/morfar, gammelfarmor/farfar (mammas sida):

(Pengar. Tack så mycket! Dom ligger i min spargroda o väntar på att hamna på mitt sparkonto).

 

 

Hoppas att jag inte har glömt någon, men tack så mycket för alla grattishälsningar o paket.

 

Puss o Kram från Molly.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Holmlund - 12 april 2013 12:48

...och Let´s Dance då jag slutat jobbet :) Ser mycket fram emot det, har varit en seg vecka med trötta kvällar.   Ledig helg! Molly ska på baletten igen efter 2 lördagar då det varit stängt. Imorgon kväll ska jag äntligen få dansa lite igen. H...

Av Sandra Holmlund - 12 april 2013 12:24

Stugan är hyrd i Kolmården (3 dagar)... I år blir det semester med goda vänner. Ska bli så roligt! Molly kommer att ha Emma att leka med så slipper hon oss ;)   Molly längtar redan efter alla djuren o ser fram emot att ha en kompis med sig....

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:56

Brukar inte gilla färdiga mixer till gratänger m.m. Men idag testade vi Abbas färdiga Citron- och dillsås för ugnsbakad lax. Saltade o pepprade laxen, annars hällde man bara på såsen. Serverade pressad potatis till. Ett tips för ännu en snabb middag....

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:49

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:44


Naturgodis - mandel med saltlakritsöverdrag o mandel med kanelöverdrag. Mums!   ...

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards