Livet På Stornäset

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Sandra Holmlund - 4 augusti 2011 09:52

Biokväll med syster igår kväll. Brides maids... Hade lite för höga förväntningar på filmen, då den fått så bra recensioner. Den var sevärd o rolig, men inte JÄTTErolig som jag hade trott.


Är sååå trött idag då älskade lilla Molly bestämde sig för att kliva upp runt 02 inatt :( Vaknade av att tvn var på... klev upp o där satt hon i soffan o stirrade på musikvideor (haha). La mig med henne igen (i hennes säng)... det var V A R M T, trångt o obekvämt, så då jag "vilat" till kl 04 la jag mig i min egen säng igen...LOVELY! Varade inte länge, kl 05.30 klev hon upp igen, men denna gång kom hon in till oss. La sig ner, men sa att hon ville att vi skulle sova i hennes säng. LIka bra tänkte jag då Robban skulle upp kl 05.50 (ville inte att M skulle kliva upp då också). Som tur var så vaknade hon inte då Robban klev upp utan det var istället Robban som ringde o väckte oss runt 08.45 Typiskt då man fick sova, haha! Men lika bra var kanske det för nu ska vi packa in oss i bilen o åka o bada med syster o barn :D


So long!

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards